در صورتی که لایسنس خریداری شده با توجه به راهنمایی های موجود در ایمیل ارسالی فعال نشود یا اعتبار لایسنس از میزان اعلام شده کمتر باشد،
آی پروتکت نسبت به رفع مشکل یا تعویض لایسنس اقدام می نماید.
تعویض لایسنس به معنای تحویل همان برند با همان تعداد
کاربر می باشد.
لایسنس های فروخته شده که تحویل مشتری شده باشد و حتی
استفاده نشده باشد، تحت هیچ عنوان تعویض و یا باز پس گرفته نمی شوند.
بدیهی است که برای برخورداری از این شرایط، خریداران
محترم موظف هستند ظرف حداکثر یک هفته پس از خرید مراتب را به همراه شماره
سفارش و تصویر مربوط به خطای نمایش داده شده از طریق پست
الکترونیک Service@iProtect.ir به اطلاع تیم پشتیبانی برسانند.